Spotkały nas bardzo dziwne i nieoczekiwane czasy, pełne strachu i obawy o byt i kolejne jutro. Odkąd zamknięte zostały restauracje wspólnie z całą ekipą Locomotivy zastanawiamy się w jaki sposób możemy wykorzystać nasz potencjał, pozytywną energię i chęć niesienia pomocy.

Wielu z Was, ma ograniczony dostęp do zakupów, wiele matek siedzi z dziećmi w domach bez możliwości wyjścia do sklepu. Ilu jest seniorów, czy osób z podwyższonym ryzykiem, którzy boją się wychodzić po chleb, mleko czy masło. Ilu z Was jest na przymusowej kwarantannie, czy też kwarantannie z wyboru. Aby wyjść naprzeciw ograniczeniom, wyjść naprzeciw problemowi mamy dla Was propozycje.

My jako restauracja mamy dostęp do regularnych dostaw (2-3 razy w tygodniu) artykułów spożywczych, chemicznych i środkach czystości. Generalnie wszystko to, po co w normalnych warunkach chodzicie do marketów, sklepów czy na targ. Aby ustrzec Was od stania w długich kolejkach przed marketem kolejkach przy kasie chcemy zamawiać te produkty dla Was i przywozić je pod drzwi Waszego domu.

Poniżej podajemy poszczególne etapy składania zamówienia

Etapy zamawiania:

  1. otwórz plik PDF
  2. wybierz produkt którym jesteś zainteresowany
  3. po lewej stronie znajduje się 8 cyfrowy nr katalogowy oraz Lp. czyli liczba porządkowa produktu
    – jeżeli chcesz sprawdzić opis produktu wejdź na stronę https://webshop.chefsculinar.pl/pl-pl , wpisz nr katalogowy w okienku „wyszukaj artykuły” na górze strony i naciśnij szukaj. w ten sposób możesz sprawdzić każdy wybrany bez ciebie produkty
  4. w zamówieniu podaj liczbę porządkową produktu  nazwę produktu oraz ilość zamawianego artykułu
    np. 234, mleko kozie uht sztuk 3
  5. zamówienie wyślij mailem na adres natalia.sroczynska@restauracjalocomotiva.pl podając dane do kontaktu z nr telefonu oraz adresem dostawy abyśmy mogli skontaktować się z tobą w sprawie terminu dostawy. Proszę również określić preferowany dzień dostawy. Aby otrzymać towar w :
    – poniedziałek , towar należy zamówić w sobotę do godz. 20.00
    – środę, towar należy zamówić w poniedziałek do godz. 20.00
    – piątek, towar należy zamówić w środę do godz. 20.00
  6. Preferujemy bezpieczną płatność kartą
  7. Oferujemy bezpieczne zakupy po cenach hurtowych, nie jesteśmy zainteresowani zarabianiem na produktach. Do każdego dowozu będziemy doliczać niewielką kwotę aby zwróciły się nam koszty związane z utrzymaniem pracowników, paliwa, by móc wspólnie bez redukcji etatów przetrwać ten trudny dla nas wszystkich okres.

Bądźcie zdrowi i zostańcie w domu. W razie ewentualnych pytań proszę o kontakt mailowy  natalia.sroczynska@restauracjalocomotiva.pl lub telefoniczny 512-737-670

Ważne! Ceny produktów będą cenami jakie obowiązują w sklepach czy marketach. Z przyczyn od nas niezależnych mogą one ulegać zmianie bez naszej wiedzy.

Obowiązywać będzie bezpieczna płatność bezgotówkowa.

Podążaj za nami